lørdag 3. februar 2018

Systua mi


Systua
ble lite brukt i fjord
formen var ikke bra og det var alltid andre ting som skulle gjøres.
Men i år skal den brukes
i små økter som ikke tar all energi.

Larsen hjalp meg å ommøblere her en dag, så istede for et langt arbeidsbord satte vi det slik at det ble et stort arbeidsbord. Perfekt for å montere teppene jeg syr på.

Den nærmeste pulten skal være sybord og den lengst vekke skal være skjærebord. 
Må bare rydde litt på den, ser jeg.

Veldig fornøyd med min syhule :D 

To LogCabin blokker som var en prøve en gang i tiden er nå i ferd med å bli to grytekluter. Syr slike blokker av rester, som kanskje en gang skal bli et teppe, men etter å ha laget disse to fant jeg ut at jeg skulle lage de litt større. Dermed ble disse liggende. 
Nå kommer de til nytte alikevel.

Bamse koser seg i kofferten til en gammel Husqvarna som Larsen driver å mekker på. Antagelig undertransportøren som ikke fungerer som den skal, men vi får se hva han finner ut.

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Hei!

Så koselig systue du har:) Håper du får brukt den mye i år.
Og så fin katten Bamse var! Vår katt er nå 17 år og hører dårlig, men ellers i fin form.
Ha en fortsatt fin helg:-)

Torilshusoghage sa...

Så flott systue du har😊
Gøy å sy, har sydd en del lappetepper😊
Hadde litt dilla på det en periode,har et lite teppe liggende som mangler bakstykke, må vel ta meg selv I nakken og gjøre det ferdig snart;))
Fin kveld til deg!