onsdag 3. februar 2016

Sykveld


Etter å ha måttet stå over flere onsdager var jeg bestemt på å komme meg avgårde idag uansett hvordan formen var. Har ikke fått sydd noenting siden før jul så på systua ligger alt som det har gjort i noen uker, ja måneder.


Dette skal bli Veskekurv når jeg kommer meg igang igjen.


Mye stoff ligger bare å venter på å bli brukt. Av og til må jeg bare inn her å se på alle de fine fargene særlig nå på vinteren. Trenger farger når det meste er hvitt og grått ute.



Selv om jeg ikke syr er det mye planlegging...... Det ligger alltid noen quiltebøker eller blader på nattbordet.


Kom meg på sykveld idag men med strikking denne gangen. Og det var en skikkelig koselig stund sammen med Lappekjerringene !

1 kommentar:

Tovepia sa...

Hei på deg, så trivelig du kom innom meg:)
Mariusvotter på gang, ser jeg, flotte farger!
At WLW ikke fungerer er virkelig et savn...så mye enklere enn å bruke blogger.
Nyt februar videre:)