lørdag 22. februar 2014

Økning av tøylager…

Her er dama som skulle ha kjøpestopp på tøy….bortsett fra hvis jeg ble helt fri og trengte noe veldig….

_DSC2184

Er aldeles ikke helt fri men det er så innmari kjekt å få pakke i posten fra Desiree’s Lappeteknikk Smilefjes

Her skulle jeg egentlig bare bestille rødt og orange, men så var den lilla/grønne pakken så inderlig vakker. Og så fikk jeg fire grønne 30 cm  på kjøpet. Så kjøpte jeg noen maler til Hexagon, har aldi prøvd den teknikken men er nå ihvertfall et skritt nærmere. Sikkerthetsnåler med bøy på til quilting hørtes også lurt ut å ha Smilefjes

2014.02.19 478

Rosa og lyse stoffer måtte jeg ha til et hjerteprosjekt som det kommer mere om senere.

2014.02.19 487

Torsdagskvelder er radio/sykveld, Nesna Radio har sending og da er det kosestund på syrommet. Her med noen av stoffene som har ankommet fra Desiree i det siste.

2014.02.03 227

Så var jeg på bytur og skulle kjøpe nåler til symaskinen, det endte med disse og selvsagt nåler.

_DSC2188

Og så er det veldig viktig å vaske alle stoffer før de blit tatt i bruk, både pga krymping og avfarging, i tillegg til å bli kvitt kjemikalier.

_DSC2170-001

Det grønne teppe er jeg kommet halveis på, ble litt heftet av hjerter men det er underveis til å snart være ferdig. Av og til har jeg ingen plan annet enn å sy sammen lapper, som her, så får vi se etterhvert hvor vi ender.

2014.02.19 589

“Soveyogapusene”

Vi har hatt noen unike vinteruker etter nyttår med nydelig vær og det merkes positivt på kroppen. Så mange timer på systua som den siste tiden er unikt og ganske så herlig. Nå må jeg bare huske å avpasse farten etter forholdene og ikke overdrive. Hviletid er viktig. Men det er ikke alltid like enkelt når man har så mange planer….. Smilefjes

Ingen kommentarer: