tirsdag 22. januar 2013

Islykter

Man kan jo ikke bli annet enn inspirert når man ser hva Anne fra Moseplassen får til, og så utrolig kjekt det var å få se henne på TV.
2013.01.22 013-01
Mitt lille bidrag mens eg venter på at kulden skal komme tilbake Smilefjes
 
2013.01.22 0152013.01.22 0172013.01.22 021
Vi har veldig skiftende vær fortiden, og idag er det 2,3 + gr. Ikke rette tempen for islyktproduksjon. Men eg fikk da laget noen igår, to kom hel utav det mens to ble ikke fullt så vellykket. Den ene gikk bunnen utav og isvann nedover lår og bein, den andre knakk eg kanten på. Men for en gangs skyld gleder eg meg til at det skal ble frost igjen, kanskje det som er i bøttene også blir lykter tilslutt Smilefjes med åpen munn
Flere islykter finner dere HER og se gjerne innom hele den fantastiske bloggen MOSEPLASSEN

4 kommentarer:

Unknown sa...

De ble jo kjempefine de som har fryst, og det er jo mye igjen av vinteren,, dessverre,,
Artige bilder med engasjert pus.

God kveld fra Marit.

Isak & Mjå sa...

Heisann alle pusane og heisann matmor :D

Det er jo nesten sommer hos dere jo! Her lang nede på Sørlandet har vi nå den "nette" temperaturen: Nesten minus 18 :D Vi er bare ute for det aller nødvendigste, og det går fort unna skal vi si dere! Det var forresten noen skikkelig fine snølykter dere har laget, slikt lyser opp på kvelden når man må ut i nødvendig ærend :D

Veldig fine puser, de kunne vi tenkt oss å få lekt med. Vi er jo to hvite skaukatter vi, så vi føler oss igrunnen litt i "slekt" med Felix fordi han også er hvit :)

Pusekoser fra Isak & Mjå.

Kathrine sa...

Hei!
Ja, disse er kjempefine. Jeg har også laget mange, mange i hagen her. Koselige bilder!

Ser på oversikten på Fotoblogger, at enda en av mine gamle blogger er "tatt" av noen andre, sånn som skjedde med hagebloggen min. Så om du kan slette den bloggen som heter "kathrines turer" fra den listen, hadde det vært fint.

Ønsker deg en fin fin onsdag:)

Anne (Moseplassen) sa...

Hei :) Så hyggelig at du synes det ble bra på tv og at du liker Moseplassen :)

Ikke fullt så hyggelig at du ble våt på låret, men godt at du tar det med godt humør og ikke gir opp ;)

Nydelige lykter du har laget!