mandag 3. august 2009

Været/Blå blomst?/Bloggvenner

Dette viser været igårkveld og idag, og meg som kulern i godstolen.
Igår hadde vi 27 gr på det varmeste og eg jobbet (les:satt) i garasjen da det var som varmest.
Ellers ble det for det meste å sitte i godstolen og gjøre minst mulig.
Dagen idag ser ut til å bli like fin, bortsett fra at eg må til tannlegen med ei tann som verker.
Er det ikke hundene sine tenner som feiler noe så er det mine,
tror vi er i en stim av tannproblemer.
~*~
Flere bilder av mitt blå mysterie.
Er helt håpløsblomsternavn og damen jeg kjøpte den av sa hva det var,
men husker eg det, NEI. Det er ikke lavendel for det trodde jeg også når jeg så den.
Praktsalvie er foreslått, kan det være det?
Den er nydelig ihvertfall :-)
~*~
Tusen takk til alle som er innom meg og til de som legger igjen så koselige kommentarer!!!
Det er så kjekt :-)
Og det er like kjekt å se bloggene deres,
om eg ikke kommentere med en gang så er eg innom og det kommer kommentarer.
Eg skriver kanskje ikke de lengste kommentarene hos dere
men det kommer litt an på dagformen hvor lett eg klarer å formulere meg eller ikke.
Har en god periode nå og nyter hver sekund :-)
Ha en riktig god dag, alle bloggvenner!!!!!!

2 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

Det første jeg tenkte på var salvie ja, men jeg aner ikke om det er rett. (og ikke husker jeg om det heter pryd eller prakt salvie eller hva det gjør)

Håper noen andre kan komme opp med bedre svar enn meg.

Kathrine sa...

I år er hagehjernen min på tomgang. I fjor husket jeg alt, og rotet frenm alle de latinske navnene på alt i min egen hage og andres. Men i år har vært så mye annet og overskuddet strekker ikke til lenger. en men..

26 her i går, vaaarmt ja. Gjorde endel i hagen, men svetten sila og det ble mange pauser.

Fant du mye poteter i natt da? Hi..
Har av og til lest om voksne med tilhenger som stjeler halve potetåkre.

Lykke til med tanna di. Noe hært med disse tennene, men veldig praktiske å ha da:))

Ha en flott Nordlandsdag!

Klem:)