torsdag 28. august 2008

Dagbok

var straks august slutt og høsten er på vei. Liker høsten, det er min favorittårstid. De fine fargene, den klare kalde luften og kosen om kveldene når man kan begynne å ha fyr i ovnen og tenne levende lys igjen.
Jeg har vært veldig fraværende de siste to mnd men nå begynner det å komme seg. Tok det nok som vanlig litt for travelt på våren så nå håper jeg at jeg har tatt litt lærdom av det til neste år :-) Elles har jeg nå lært at dagene mine blir best med faste rutiner og faste gjøremål.

Det har vært en deilig sommer. Det å ha muligheten til å sette seg ut i hagen, ta små runder å plukke på blomstene betyr ubeskrivelig mye når man ikke klarer så mye annet. Ennå blomstrer det ute og det kommer bilder etterhvert.

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Fint å ha deg tilbake igjen:-)) Og så godt det er flere som liker høsten da! Min favorittårstid også.
Og ja, faste rutiner er nok sikkert det beste. Prøver det jeg og, særlig nå når jeg har arbeidsplassen min hjemme.
Ha en flott høst:-)))

Torsdag 1952 sa...

Hallo Anne,
autumn is coming soon, there was a very special autumn in Norway last year, the color switched from green to brown without all this different yellow and red.
I'll be in Southnorway til the end of september.
Ha en fin helg
Hilser Hartmut

Elisabeth sa...

Jeg er nok mere vårmenneske selv, og høsten for meg blir litt sånn trist iforhold til å se at planter visner ned igjen. Men det er jo til et fyrverkeri av farger, og med løfte om en ny vår snart igjen :)
Fint å ha deg tilbake igjen.

FO - 2 sa...

Høsten er fin ja.
Med alle fargene og den klare lufta, som du skriver.
Jeg holder en knapp på høsten også. Og våren.
Det er de beste årstidene, synest jeg.
Kos deg i hagen og gå i ditt eget tempo.
Jeg gjør det samme.
God helg til deg! :)))

Alfhild`s blogg sa...

Hei igjen Anne, godt å se du er tilbake. Håper du kommer på sykveld i morgen.
Ha forsatt en fin dag,
Hilsen Alfhild