søndag 4. mai 2008

Dagbok

Atter en gang sto eg på litt for mye med hageprosjektet mitt så på mandag var det bråstopp. Men sta som et esel mobliserte eg krefter og dro til Mo på tirsdag der eg fikk kjøpt maling til huset på tilbud.
På onsdag kveld dro eg til Mjåvatn for å være med Doffen på skoleavsluttning og hente han hjem. Skulle overnatte til torsdag, da det skulle festmiddag og avsluttning, og vi skulle kjøre hjem natt til fredag. Men det er skjelden ting går som man planlegger. Vel i hytten eg hadde leid ble eg liggende til torsdag ettermiddag og da eg kom meg på beina bestemte vi oss bare for å kjøre hjem mens eg ennå klarte det. Så vi gikk glipp av både festmiddag og avsluttningssermoni, men vi kom oss hjem noe vi begge var glade for. Eg for at eg klarte turen hjem og Doffen for å være ferdig med skolen og endelig hjemme igjen.
Så nå har det vært noen dager i sengen og når eg ikke engang klarer å lese blogger, ja da er eg dårlig da. Men nå har eg masse hyggelig blogglesning i vente.

Ingen kommentarer: