torsdag 17. april 2008

Rob/McDreamy

Jepp, han fungerer. I to dager på rad har eg hatt rent golv og det er en drøm. Rob (Robot) ,eller McDreamy som han heter til daglig og i påvente av en med to bein, er kjempeflink og nøye. Utallige ganger går han på kryss og tvers over golvet og er det mye smuss en plass, svinger han seg en ekstra runde der. Når han er ferdig går han pent og pyntelig tilbake til hjemstasjonen og avslutter med en koselig liten trudelutt, og da svarer eg så fint tusen takk.
Jeg har kjøpt han gjennom
Elkjøp, der jeg fant den beste prisen på han. Der kan dere gå inn å lese om han, hvis dere vil. Han klarer jo ikke å gå bak ovnen og på andre smale steder, men da tar eg bare moppen og henter frem hårene som er bak der. Og møblene må eg jo ta selv, men forhåpentlig ikke så ofte nå som det er mindre hår på golvet. Ettersom eg har så mye hår, 4 dyr, som han skal ta opp kommer eg til å tømme og rense han etter hver bruk. Håret setter seg i rullene og rundt hjul, men han var lett å tømme og gjøre ren. Både golvet og teppe er helt rent, men han kjørte seg fast oppå beina til den stolen eg har lagt ved bilde av. Men det er heller ikke verre enn at eg kan flytte stolen hvis han skal gjøre rent mens eg sover eller er borte. Idag løftet eg han bare av. Eg kan programere han til å starte automatisk, men eg må lære han å kjenne litt bedre før eg våger det. Så til nå er eg veldig fornøyd med McDreamy.

Ingen kommentarer: