fredag 21. mars 2008

Stein


Endelig har eg fått mesteparten av de store steinene inn i hagen. Det er noen igjen men de får eg ta idag. Måtte få dette gjordt før snøen forsvant igjen, fordi eg skulle dra de inn på snøskuffa. Brukte spett og spade, en en liten (les:stor) dose nordnorsk bannskap, og fikk de over på snøskuffa, så var det bare å dra. Det blåste iskaldt igårkveld, men når eg først har satt meg fore å få gjordt noe så stopper ikke litt iskald vind meg.
Er litt (les:mye) sjelven i armene idag men det går nok fort over. Så Allan's program på BBC prime igår og det innspirerte til å endelig få dette gjordt. Eg prøver å få med meg alt av hageprogram på BBC, skulle ønske vi hadde slikt her i Norge også, så skulle eg invitert de hit.
For hagen min har et stort problem, nemlig drenering. Under et tynt lag med jord er det nemlig leir og når det regner blir hele hagen en stor innsjø. Så det må eg jobbe med i sommer. Vet ikke helt hvordan eg skal gripe det an men det kommer nok en løsning.
vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv-vvv

Ingen kommentarer: