torsdag 28. februar 2008

Mens vi venter på vår !



ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz..................


Været er skiftende for tiden. En dag er vårfølelsen her og neste dag er det hvitt ute igjen.
Dette har vært en slapp uke med MYE soving og tv, og litt håndarbeid har det blitt.
Hadde tenkt å rydde i garasjen men det ble med tanken. Rotet mitt drar ingen plass
så jeg kan prøve igjen neste uke. Kanskje er det litt varmere ute da. Ikke at det er så
kaldt, det har vært en utrolig varm vinter.
En gang har jeg måket litt i gårdsrommet, og da var det brøytebilen som hadde laget
en slapskant i innkjøringen.






Har holdt på med litt tvhåndarbeid denne uken. Det er sånn jeg kan gjøre samtidig som jeg
ser på tv. Har strikket noen lapper til saniteten og heklet litt til dukken.
På onsdagstreffen til Lappekjerringene fikk jeg sydd endel på spisebrikkene og nå må jeg
quilte dem. Har også sydd en smykkekurv som jeg skal sette knapper på.

Ingen kommentarer: